Hieronder vinden jullie de agenda en stukken voor de algemene ledenvergadering. In de ALV leggen het bestuur en commissies verantwoording af over het jaar 2023. Tevens worden in de vergadering besluiten genomen voor het jaar 2024. Dit betreffen onder andere de begroting en de contributie.

  • Algemene ledenvergadering MZPC de Reest
  • Datum: 13 maart 2024
  • Tijd: 20:00 – 21:30
  • Locatie: kantine bad Hesselingen
  1. Opening en mededelingen
  2. Vragen voor de rondvraag
  3. Ingekomen stukken
  4. Notulen Algemene Ledenvergadering MZPC De Reest 2023
      1. Notulen ALV MZPC de Reest (getekend) 230315
      2. Notulen 2e ALV MZPC de Reest (getekend) 230331
  1. Korte terugblik 2023 
  2. Goedkeuring Jaarverslagen 2023:
  1. Benoeming kascommissie
  2. Vaststellen begroting & contributie 2024 (stukken op te vragen bij penningmeester)                   
    Voorgesteld besluit:
    het bestuur stelt voor, conform het financieel kader, om voor het jaar 2024 een contributieverhoging door te voeren van 2%.                                                                                        
  3. Aftreden en kandidaatstelling bestuur                                                                                           
    Rooster van aftreden: Annet Vreeling (algemeen lid), niet herkiesbaar
    Vacature bestuur MZPC de Reest 2024: v
    oordracht bestuursleden: –                                                                                                   
  4. Benoemen continuiteitscommissie                                                                                             
    Voorgesteld besluit: het bestuur stelt voor om tijdens de ALV 3 personen te benoemen voor de zogeheten continuïteitscommissie. In de statuten (op basis van de WBTR) is bepaald wat er moet gebeuren in geval van ontstentenis of belet van alle bestuursleden.
    Deze commissie is dan bevoegd tot het verrichten van bestuursdaden. Deze bestuursdaden worden voor wat betreft de daden gelijkgesteld met die van een bestuurder.                                                                                   
  5. Mededeling vertrouwenscontactpersonen
  6. Jubileum leden
  7. Vrijwilliger van het jaar
  8. Rondvraag